Tuesday, March 23, 2010

Bertukar Blog

Assalamualaikum..

Saya dahulunya merupakan pemilik blog wafiy awliya tetapi saya telah menukarnya atas sebab-sebab tertentu. Menggunakan blog yang baru, saya masih menggunakan Wafiy Awliya sebagai tema blog ini. Saya berharap, dengan wujudnya blog ini, merupakan titik permulaan bagi saya untuk melangkah dengan lebih jauh, insyaAllah (: Di blog inilah, ruang di mana saya akan kisahkan ceritera hidup yang saya lalui hari demi hari dengan usia yang semakin singkat.. juga beberapa maklumat yang bermanfaat untuk dikongsikan bersama kalian.

Saya masih mentah dan insan lemah yang tidak mengerti apa-apa. Sebarang maklumat atau tunjuk ajar dari kalian amatlah saya hargai dan akan saya tatang ilmu itu bagai minyak yang penuh. Akhir kalam, semoga Allah meredhai setiap apa yang bakal saya hiasi ruang blog ini dengan bait-bait perkataan atau madah yang memberi faedah buat kita semua.. InsyaAllah

No comments:

Post a Comment